Thats My Goal

Såg nyss klart filmen Goal.
En såndär film som jag kan se om och om igen.

För er som inte har sett den och tänker, fan det e nån såndär fotbolls film och jag kan inget om fotboll, tänk om.
Du behöver inte vara nån fotbolls fanatiker eller själv spela fotboll för att njuta av den här filmen.

Den är underbar, jag lovar.

Självklart finns det negativa saker om filmen oxå, bland annat tycker jag personligen att det var alldeles för mycket reklam, I nästan varje scen så såg man adidas märket på ett eller annat sätt. Klart film producenten fick mycket pengar för det men jag tycker ändå att det ska gå att göra en bra film utan det.
Bortsätt från det så är den bra, storyn hänger ihop från början till slut och allt är inte oförutsägbart som det lätt kan bli i filmer om sport.
Första gågnen jag såg den grät jag, både sorgsna tårar och lyckotårar.

Så har ni inte sätt den än så tycker jag ni ska göra det.

image44

Baj baj fuckers!

Komentarer & åsikter
Postat av: Aless

den e fett nice :D men 2an e ännu bättre ^^

2008-02-11 @ 18:17:03
Postat av: Laura

Yeahs ^^

2008-02-11 @ 21:07:38
URL: http://fluffyy.blogg.se

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0