Sneakers N' Stuff

Tänkte lägga upp lite "jag vill ha" stuff nu innan min födelsedag, som e om 5 dagar ^^

Jag är ingen köp galen människa, faktum är att jag inte gillar att gå omkring i massa affärer varje helg och komma hem med massa kassar fulla.

1. Jag har inte tålamodet helt enkelt, jag tröttnar snabbt
2. Jag är skit kräsen och hittar nästan aldrig nått jag vill ha
3. Jag verkligen hatar att stå i långa köer och trängas me folk
4. Jag blir skit sur över onödigt höga priser som 300 för en t-shirt osv
 ( fast okej, vem blir inte det? )


I alla fall. Här kommer lite bilder det mesta e från SNS

     
1.
Puma First Round Flower WN's Black & Silver, 899 kr
2.The Imiginary Foundation Tools Tee White, 399 kr
3. Converse All Star Black & White, 799 kr
   
1. Adidas Superstar Vintage Black-Met-Gold, 1199 kr
2. WESC Susanne Gray Melange, 699 kr
3. Nike Cortez Nylon (C walk Skor!) 899 kr

Kan inte få allt men önska kostar inge.

Sist en jacka från H&M som e jätte snygg men vet inte om den skulle passa på mig rikitigt

Parkas, 599 kr

Det va allt, kommer med ett inlägg sen med mina absoluta favvo tröjor just nu.

Tills dess baj baj fuckers, peace out!


Komentarer & åsikter
Postat av: Amanda

Gillar verkligen din smak när det gäller skor :)

2008-02-09 @ 20:18:53
Postat av: Laura

haha tack så mycket! :)

2008-02-10 @ 13:27:43
URL: http://fluffyy.blogg,se

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0