Jumper

Okej , insåg att jag hade lite mer tid att skriva, så jag tipsar om en film, den har premiär idag och heter Jumper.
Den hade premiär idag men eftersom lilla svergie e lite efter så har den premiär 22/2, en dag efter Hänskys birthday.

Filmen värkar helt okej, en rätt vanlig action rulle från USA som handlar om människor som kan stoppa tiden och människor som vill döda dom som kan det.
Hmm.. varför kom jag å tänka på Heroes?

Lägger upp trailern så ni själva får bedömma.



Kollade in den utav en ända anldening faktiskt, Hayden Christensen är med och spelar huvudrollen, den äldre versionen av David som inser att han kan trixa med tid och rum.

Hayden är en bra skådis och jag gillar verkligen honom, hans utseende e ju bara ett stoort fet + (A)

Nej nu rinner tiden iväg, hejdåååå!!!

Komentarer & åsikter
Postat av: hanski

gulligt av dig att göra lite reklam för min B-day ;P haha
ville bara säga gratttis till min älsklingsfluffy
innan kl slår över till den 15:e som kanske inte e lika dant, u know what i meen niggah ;P haha
o kl e ju 23,32 så jag antar jag hinner, hhhöhöhö ;P

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR DIG LAURA, ps-hoppas du fick vaniljhjärtat av saris från mig..
..annars ska jag slå henne xP

2008-02-14 @ 23:35:05

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0