errot al ed

Varje gång jag ser dig blir det såhär, varför kan jag inte bara sluta tänka på det?
Ingen utav oss har varit änglar och jag vet inte om jag borde förlåta och bara skita allt som hänt men jag e fett nära att göra det om det krävs för att det ska bli bra mellan oss igen.
Jag har så många minnen i huvet som jag inte kan sluta tänka på.
Har ingen aning hur du tänker och känner men uppenbarligen så är du inte redo än.
Kanske aldrig kommer vara det och då får jag väll ta och acceptera det.
Kanske visar det hur mkt du fortfarande betyder för mig, jag saknar dig rätt ofta.
Dom säger att du saknar mig med, ja venne vad jag ska tro.


Vet inte varför jag delar med mig det här till alla er, dom flesta som läser har säkert ingen aning om vad det handlar om men ... Antar att jag bara ville skriva av mig lite.

Kommer med ett nytt inlägg senare, ett gladare för den här dagen har annars varit toppen!

Peace.

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0