^^




Vad ska man säga?
Jag fick bara lust xD
Enjoy!

Komentarer & åsikter
Postat av: hänski

svar: ja vet den e new ;P
men tänkte fixa en vanlig blogg för måste ha det till median.. :/ love yah

2008-02-27 @ 00:34:13
Postat av: hänski bruuuur

HHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHA jag råkade gå in på fluffy blogg igen och inte fluffYY. hahaha hon e ju sååå ful. hahaha
jag har skaffat en ''riktig'' blogg nu föresten. and i did it all for u.
höhö
www.hanskii.blogg.se
men den e fuckad, den lyssnar inte på vad jag säger så det e massa skor och skit på bild. faan. menmen fixar det sen, e fett trött
kl e 03.00 hade tänkt lägga mig för 4 timmar sen men råkade gå in på datan. :@
oj.. blev värsta brevet nu. men du behöver inte visa det här.
ville bara säga till dig för du va inte inne på msn,
hahahaha fan ännulängre nu. hahahahahah
jag har såå kul här i min ensamhet heeelt övertrött och pratar med mig själv fast jag egentligen snackar med dig men du kmr typ få reda på det nåra år efter.. jaja..
love you. hahahaha

2008-02-27 @ 02:59:47
URL: http://hanskii.blogg.se

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0