Crazy och Cool

kanske är jag seg, men jag hade aldrig sett den här sorten av dans och ändå har jag sett många.
Jag skrev tidigare att jag skulle lägga in en video på en crazy och cool dans,så.. Här är den

Klicka och enjoy, Jumpstyle



Kommer mer sen, baj baj!

Komentarer & åsikter
Postat av: nayarett

hur menar du ? förstår inte

2008-02-11 @ 15:08:45
URL: http://nayarett.blogg.se
Postat av: Aless

den e så sjuuuuuuuuuuuuk XD man fattar inte va dom försöker göra XD

2008-02-11 @ 18:14:51
Postat av: chuppa däänski

hahaha fett roliga, :P
dom ser nästan lika roliga ut som när man ser grannen spela nintendo wii, haha

2008-02-14 @ 23:47:03

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0