Alvin and the chipmunks.

Sådär, gjorde om bloggen lite.
Blev ganska nöjd, jag kan bättre men just nu pallar jag inte fixa mer.
Ska röra på mig nu.
Göra lite nytta sen ha kul resten av dagen.



Passar på att lägga in en skit jobbig låt men jag hade jätte kul igår när jag såg filmen så det är värt det ^^

Trodde inte den skulle va så rolig, mera som en äkta barn film men både jag och D♥ garvade som fan xD
Lite pinsamt vare först när vi gick in i salongen men lill syrran var bara glad.
sen såg vi att det va flera andra som gjort som oss ^^

Om ni inte har sett den så ta me småsykonen eller små kusinerna till bion och se den!
eller varför inte gå och se den själv me ett gäng kompisar? enjoy ;)



Hare bra, peace out!

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0