Paragraf 23: YES is the new NO

Ooojsan blev bara ett ynka inlägg igår. Men det är ju bara ettårsdag en gång om året så varför ska jag sitta vid datan då ? :)

Det blev en gaalet bra dag, skratt, mys, bio plus mat. Vällingby e ett fett skönt ställe, vilka luffare vi e ^^,
Vi kom inte på förns sen att det gick mycke snabbare att ta tvärbanan till alvik och sen ta grönalinjen till vällingby iställe för å ta röda å sen byta i slussen....
Kom hem vid halv tolv och var rätt död och glad, kussen låg i soffan med datan så det blev en timme med Heroes.
Jaaaa, jag älskar det fortfarande och har alla avsnitt (nörd).

Juste, fick bilder på oss jätte gulligt inramade "Jag älskar dig" aaw, right back at yah!
Och filmen vi såg: YESMAN va så TUNG, Älska Jim Carrey. Svär... Min humor e skum...


Idag, blir det chill och senare drar DJ och Welli kanske ut med mig eller jag med dom :O Måste slå in massa klappar oxå Streeeess...
Men som vanligt löser det sig fiiint.

Äh Ska svara på era kommentarer nu, hörs!

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0