Min nyårs lista då... Hejdå 08

Jag har märkt en sak, Imorrn är det nyårsafton och det innebär att det snart bara är en dag kvar av 2008 och jag har inte skrivit NÅTT ALLS OM DET :O

Kollade runt på bloggar nyss och det är nyårs löften hit och dit och nyårs listor och "detta va bäst 2008" osv...
Heheh... min blogg är lite udda.

Vad ska jag skriva da?
Hur har mitt år varit?

Nöje -      Har galet bra sommar minnen spec Ung 08 blev succé (fast saknar en viss person)
  • FOTBOLLS VM!!!! Galna minnen från kungsan, fotbolls yra till MAX
  • Jay-Z och Adam Tensta live i globen.
  • Nrj Konserten i kungsan
  • The Voice 08
  • Alla dans minnen från Street Dance School
  • Grekland resan i september <3
  • Wien resan i april <3
  • So you think you can dance? Mario P Amigo, enligt mig vann du hela skiten.
  • Göteborg & Liseberg,  underbart.
Datum som jag alltid kommer minnas:  22/12-08 ett år med killen, såklart.

Låtar som kommer påminna om 2008: Lady Gaga - Just dance, Adam Tensta - My Cool Brick and Lace - Love is wicked Flow Rida - Low Coldplay - Viva la vida  Barack Obama låten -Yes We Can
Och såklart Brittan hennes come back å rakat huvud å rehab å allt Piece of me.

Önskar att jag gjort mer: Borde vara pluggat men nej... Dansat, det önskar jag verkligen.

Bästa boken jag läste : Jens Lapidus - Snabba Cash.

Saknade mäst: Släkten i Colombia, GROVT!

Min stil 2008: "What ever!"   " Är det här snyggt..? :$." Slapp street stil.

Jag ser fram emot det nya året för att:     Kommer dansa och träna mycket mer,  Nytt crib!, fortsatta spännande beteende studier, helt seriöst asso ^^,
träffa massa släktingar och så är det ju ny sommar, underbart. Tåg luffa med kompisar. Resa med min kille.
Ev Chris Brown konsert.

Största förändringen : Slutade grundskolan och började gymnasiet, yeah det är nog det största. Bland det roligaste och jobbigaste oxå

Nya människor som jag lärde känna:
Absolut, och är så glad för det!

Största önskan:     Fred verkligen... ! Inga fucking krig mer, snälla? Fan är snart van vid att se döda folk på tv hela tiden terror attacker. ....palestiner dödas igår och minst 50 skadades.. I balba provinsen pågår nu häftiga strider mellan... I colombia släppte gerilllan idag den kvinna som suttit... I irak dödas 4.... OSV.

Bästa film? Bästa låt? Bästa minnet? Sånt varken orkar eller kan jag svara på så det här får räcka :)

Komentarer & åsikter
Postat av: Sara

Jag håller med dig! Coldplay - Viva la diva är den blogg jag verkligen kommer att komma ihåg:)



Puss&Kram



Sara.



2008-12-30 @ 23:05:45
URL: http://prinsessansaraa.blogg.se/
Postat av: Helena

Sv. Tack! :)

2008-12-30 @ 23:26:06
URL: http://ugglapuggla.blogg.se/
Postat av: Karin

hehe javisst, det låter bra:p

2008-12-31 @ 00:20:09
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: BJERNHAGEN

att hon BLEV ;D haha, much better!

2008-12-31 @ 00:32:44
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Sarah

gahh e fortfarande sur över att jag missade jay-z :P gott nytt år!

2008-12-31 @ 13:01:43
URL: http://www.estailo.nu

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0