Frost i stockholm och vi somnade efter Bart

Baaaaaaaaaaaack home again.

Rättare sagt: kom hem vid halv åtta men har legat å slaaappat framför tvn (A)

Den här dagen har varit SÅ kall men Så fin... Frost överallt!
Hela sjön låg vit och stilla, tjock is så folk åkte skridskor, Dorbinho och Robinho ville ha me mig ut på isen och gå tvärs över men jag vägrade höhö.
Tog bilder istället med keffa mobil kameran -.- GAAAAAAAAAAAAah måste hitta digital kameran e så sur XD
Men
wtf, lägger upp några, dom blev ändå fina.

Iaf Efter vad som kändes som en eevighet gick vi hem, frusna överallt. Jag frös fast i marken, svär :O
Mina tår gick att brya av när jag tog av mig skorna och min nästipp ramlade av i hallen, hittade den inte sen =(
Vi somnade nästan, pojken och jag, halvägs in i hans rum, sen somnade vi på riktigt ett tag, efter Simpsons.

Ska ladda upp bilderna så får ni dom i nästa inlägg, bye!


Jag e Bart, bara så ni vet.

Komentarer & åsikter
Postat av: Anna

sv: haha jaa verkligen :D



tack så mycket sweetie! Den är mysig också ;) haha



ha en bra kväll! :*

2008-12-29 @ 21:26:29
URL: http://aannapannas.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0