Thanks man!

Mycket snack bland kompisar om den här designen, barnslig som sagt men I like it ^^
Och dom gillar den me, Kanye west temat och headern gjorde jag därför ser det inte så proffsigt ut heller. Hah!
Måste ge cred till killen min som fixat kodmallar och små saker, lät han göra jobbet (A) Det ä.r jag inte alls så bra på
Inte jag som gått media gymnasiet tre år så... Varsågod älskling å fixa snyggt.

Snart kanske vi fixar fluffyy.se HAHA. Som om nån bryr sig?

 I do :O

Tack för det :) ♥

Så nej jag har inte kopierat nån eller någons.. Och har nån likadan som jag eller jag har likadan som den så w/e?
Jag e inge geni när det gäller css.



Komentarer & åsikter
Postat av: Nilufer

Din design döööööödar !

2008-12-21 @ 10:18:24
URL: http://nulleew.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0