I fell in love with a bear :/

Oj, bara ett inlägg idag oha...

Ute hela dan kom hem vid, hmmm åtta kanske? Aa en timme sen mer eller mindre.
Alla hittade såklart saker på IKEA utom jag woho! -.-

Jag är så kräsen när det gäller sängar, helt seriöst. Sängen betyder mycket för mig (A)
den får inte vara så låg, som den förra jag hade åh den va helt jobbig.
Och för hög så jag måste klättra får den inte heller va.
120 i bredd, ja tack. Har 90 nu och hehehee... Lite större vore skönt.
Fett bortskämd egentligen, säng är en självklarhet för minioriteten av världens befolkning men.. Ska vi ändå köpa en så vaför inte en jag gillar?
AJA.

Barnsliga jag blev kär i en isbjörn som låg i en korg och bara tittade på mig, om den hade kunnat prata hade den sagt: KÖP MIG!! Vill inte ligga här längre =( Men den kunde inte, titta gjorde den iaf. Den va fett söt :S
(varning för tjejigt beteende!)
129 kr senare så haffar jag den. Ska se om jag hittar en bild på den...



Lill syrran däckade dirket, haha. Säng avdelningen @ IKEA e nog bäst...
Ska läsa lite andra bloggar nu å kolla tv.
Bye!


Komentarer & åsikter
Postat av: BJERNHAGEN

oja! hade gärna varit där..

2008-12-30 @ 21:47:47
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Karin

haha lätt att somna där.. men tur att det finns sköna ställen att vila på:D

2008-12-30 @ 21:48:13
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: sandra

sv; hahaa, dom är SÅ heta verkligen!

aadu, det kan jag förstå :D

2008-12-30 @ 22:22:01
URL: http://marinoni.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0