God jul för fan! :D

Har suttit uppe aldeles för länge med tanke på allt som ska hinnas med imorrn.
Kan inte sova bort dagen så ska lägga mig ungefär... Nu?

Det är ju ny dag nu alltså den 24, även om det inte känns som att det är en ny dag. Jag måste sova först innan jag det på riktigt känns som en ny dag, get me?
Så det är jul nu, the day, men inte för mig. Feett många ungar som just nu ligger i sängen och inte kan sova och vill bara att det ska bli dag så klapparna kan öppnas. I remember the feeling!

Säger go natt me den här bilden lär skriva imorrn om jag känner för det.
God night lovebirds.

Komentarer & åsikter
Postat av: Nilufer

Laura ! Jag har bara en termin kvar att förbättra mig och ska förfaaaaaaaaaaan !!! göra det ;) <3

2008-12-24 @ 10:18:21
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Sarah

klart man delar med sig ;P



god jul på dig med!

2008-12-24 @ 13:42:18
URL: http://estailo.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0