Facebook...

Facebook e bara för roligt alltså, ändå hatar jag det.

Det kan ju inte bara vara jag som märkt att så fort nån lägger upp en bild som många människor e med på ex ett gammalt klassfoto blir det massa kommentarer under, asso man snackar med varandra genom kommentarer.
Mer än man skriver på "väggen" det är bilderna som visar vad vi har/ har haft gemensamt. Kul och lite sad ändå.
Massa minnen med massa folk som jag inte ens snackar med längre
 Nån upp en gammal bild och alla bah:
åå old times,
ahhaha minns ni han?
OMG kolla henne,
nej men jag e fett ful där xD
Å den dagen va fett bra.
Tittta hur små alla e :O
^^,

Så nu är min mailbox fuuuulll med mail från facebook, blabla har kommenterat ett foto på dig. xD
Nej men facebook e tunga grejer men jag loggar bara in om jag får mail om nån bild höhö.


Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0