Det blev en lyckad kväll.

Det belv en hääääääääärlig kväll med massa snack och snacks.
Först en sväng till centrum sen hem till mig, slängde oss på bädd soffan.
tog Bilder + mat + bilder + as garv + snack + kollade på gamla videos från skolan omg... Minnen minnen!!!!
Nostalgi trip + musik + fjortis dunk + hiphop + dancehall + rock osv...

Blev ingen film, kunde inte komma överens lixom, men lika bra det.

Hur som helst, det va rikigt kul. För sen vi alla börjat i gymnasiet ses vi inet lika ofta och vi säger alltid "aa vi måste ses" men det blir lixom aldrig av. Idag blev det av, at last.

Det är skönt, har känt dom här tjejrna sen jag va sex år. Vi har inte alltid varit samms, kom igen vem har aldrig bråkat me sin kompis? Som en snubbe i Matrix säger: "U dont know one untill you fight them" True that.
Även fast det har hänt så galet mycket mellan oss verkligen... så är vi fortfarande vänner, bortsätt från alla andra nya vänner jag fått och förlorat  och andra "bekanta" så känner jag mig alltid mest hemma när jag e med dom här...
Love you guys, belevie me.

Filipina hade me sig sin nya älskling Nikon D60, vet inte hur många bilder vi tog men hon har dom på sin data nu så när jag får dom lägger jag upp, ajjt?

Ska läsa boken om svensk gatu konst som jag fick i julklapp.  Playground Sweden heter den, REKOMENDERAS om du e intresserad av sånt. Sen blir det nog film, vi hörs!


JAAAAAAAAAAAA alla leker nån gång i sitt liv, jag tycker det e kul å göra det ofta okej? vad ska du göra :)

Komentarer & åsikter
Postat av: Nilufer

Hahah doom e helt knaz men hahaha ;);) <3

2008-12-28 @ 09:42:13
URL: http://nulleew.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0