DEN DÄR LAURA ASSÅ -.-

Blir alltid lika glad när du e här kusse, du gjorde min kväll.
Alltid as garv när jag e me dig. Speciellt när han vill få kommentarerna översatta och det bara blir fel.
Nu har jag ont i magen....
Haha jag har så skönaaaa kusiner, men dum som han (den här Rickis) e har han festat järnet och fuckat sin fot så det blir en luugn vecka för hans del ;)

imorrn ska jag ut, några klappar fattas.
Ska även forstätta med inredningen av gulahuset imorgon, med lite hjälp ska det nog bli snyggt.
Welli och Husse lovar att hjälpa mig. (flum det kommer bli)

Haha det här med blogg är så roligt xD
Första dagen som jag bloggar och jag låtsas vara på 85 olika sätt hit och dit, smöra för den och kaxig mot den. Skriva gulliga inlägg och vara helt allvarlig. (?)
Tar man bloggen på fullt allvar är jag bara en jobbig fjortis som borde bli avstängd från blogg.se.
Eller en bimbo kanske? Man måste ju inte vara blond det är bevisat. Kanske e jag en blatte version av blondinbella i dina ögon?
Eller så kännner du mig på ett sätt, eller på ett annat och då e jag snorunge. Eller helt enkelt dum i huvet.

" Den där Laura asso -.- "
 "varför ger hon inte UPP??"

Buenas noche culigagados!

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0