Bloggstart :O

Daaaamn haha, det va länge sen jag skrev nått på den här bloggen.
Har haft den stängd i en månad nu ungefär.


Hade verkligen inget att skriva om och det hände grovt mycke saker i mitt liv som gick före...
Nu är det lov och chill pill i två veckor, ska bli så skönt.

Behöver lov och sen ett nytt fräscht år i vår nya lägenhet. oouf ska bli bästaste bästa att flytta och börja på nytt liv! :D
Ganska nytt iaf, haha.
I natt landar min kusin och hans kompis för att fira jul här me oss, det blir en till Colombiansk jul, yey!
På måndag firar vi ett år tillsammans, jag och killen

Idag ska jag göra fudge, tjockis? Ja men självklart.

Kommer lägga förmodligen skriva lite då och då när jag har nått kul att skriva om. Slänger in musik och dans oxå.
Precis som innan.

Kör ingen uppdatering...
Det blir så tråkigt, dom gamla inläggen finns kvar i arkivet så det är bara å kolla.
Har lekt me designen en aning, helt barnslig den blev men w/e  :)
Musiken går att stänga av om den stör, det är bara att trycka på play/paus knappen, så no problems.
Eller så ere bara å byta låt om den första låten suger.

Funderar även på att flytta bloggen så den blir en egen sida, om ni fattar: fluffyy.se
Inte svårt alls... Får se hur det blir med den saken.

Hörs!

// En för en gångs skull morgon pigg  Fluffyy

Komentarer & åsikter
Postat av: Tobias

jo tack jag vet, och var fan är SNÖN ? ;O

2008-12-20 @ 11:38:10
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: nulleew

Jaa saknar som fan !! :( vill verkligen tillbax !

Yeaaaaaaash ! äntligen Laura ! , ny har jag något nytt att läsa igen ;) <3

Hoppas allt är bra med dig =D

2008-12-20 @ 12:49:34
URL: http://nulleew.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0