Alla dom andra gick men inte Laura...

Känns som jag vänder på dygnet så fort jag får chansen. Vaknade vid ett idag, blev väckt av mamma. Somnade om, blev väckt somnade om och så höll det på fram till kvart i två.
Därför har jag inget kul alls att skriva.

Känner mig som tjuren Ferdinand ni vet?
Alla dom andra människorna drog ut i mellandags rea yran och kämpade vilt för att få det billigaste.
Dom ställde sig i långa köer för att köpa ett par skor och sedan i en ännu längre kö för dom jsut fått syn på några billiga örhängen. Sedan rusade dom vidare till Gina och H&M, en burgare på donken och iväg igen.
Hem kom dom, med trötta armar och ryggar, men ändå glada för det billiga och fina dom funnit

Men inte Laura... Hon låg i sängen med musik och kollade upp i taget.

Haha, get me? Jag orkar verkligen inte! xD Veeet det e fett billigt, jaaa man kan göra värsta fynden men ... ääh :)

Nån annadn dag kanske... inte idag!

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0