Gymnasie start - underbart?

Shululu allihopa som saknat mig och ni som läser den här bloggen för första gången.
Daamn va länge sen de jag som jag skrev :O

La ju av helt för typ en månad sen men nu ska jag börja skriva lite igen.... Om vad vet jag inte, de blir allt som dyker upp i livet sånt som är roligt å värt att nämna. MEN jag e ingen sån som blir medlem på tusen sidor och bloggar som fan för att hamna på nån lista... För er som tycker de kul å verkligen värt att lägga så mycket tid på det - Köör bara.
Men jag e inte så.

Nu har gymnasiet börjat så de kmr va mkt annat å göra än bara data data.
Dans två gånger i veckan street och reggeaton och sen fotboll två gånger. pluus galet sköna kompisar och pojkvän, för att inte tala om läxor å sånt.

Jag gör inte värsta tilbaka blicken, vem bryr sig lixom? Men började i måndas iaf Brännkyrka Gymnasium,  sam beteende

Asså.... Jag va skit nervös hela dagen innan och dagen efter, fy fan!!! Va skit rädd att de skulle vara skit tråkigt folk eller rassar eller aa... va vet jag. Va bara nervös, plus jag trodde alla skulle känna nån fröutom jag. Så tänkte väll alla xD

MEN redan efter en timme så var humöret på topp, vi är ett gäng riktgt sköna brudar. Det är en stor blandning men mäst blattar (som hela skolan...) Importer haha. Iaf, vi börja snacka rätt mycket första dan och den sista timmen garva  vi sönder oss åt våra legg bilder. Vi fick stå mot väggen me lapp i handen å bli fottade som brotslingar, skojar inte de va fett skämmigt... Men sen hade vi bara kul, alla e roliga, snälla vissa är blyga, vissa snackar mkt som sagt de finns lite av varje. Killarna va tysta första dan men nu snackar dom mer ^^,
På rasterna snackar alla och fårgar saker, vem har kille, var bor ni, var kommer ni ifrån, alla gissar var folk kommer ifrån.
Många har gemnsamma kompisar i olika förorter, de kul när man upptäcker det.

Helt ärligt trodde jag starten skulle va seg som fan... Väntade mig snea blickar å kommentarer men .. Nej :) Är verkligen super glad och hoppas att det fortsätter så här även om de såklart komemr uppstå bråk å sånt längre fram, de klart vi e ju människor. ;)

Det va allt i korthet, mer kommer väll sen. Dom andra klassrna är oxå skysta fast nu i början e man ju bara me sin klass.
De finns cafeteria oxå, YES kaffe så man inte segar ihop dom sista timmarna... Haha.

Träfffade min älskade KEVIN MICHAEL i skolan ♥ BIG hug to you!

Ida mötte ja upp tjejerna å fika som det heter i stan å sen köpte vi block å stuff eftersom vi inte får i skolan.
Känns skönt å sitta å snacka me kompisar om våra nya klasser å allt annat som e nytt, bääästa e oxå å åka en station å sen bara chilla framför tv i älsklings stora säng... sen värmer han pizza till en oxå... damn kan de bli bättre ?

Nu ska jag sluta skriva, fett långt inlägg... Kul å vara tillbaka, om musiken stör er så går den å stänga av, lämna en kommentar om ni tycker jag borde ta bort den.

Peace yall.


Komentarer & åsikter
Postat av: nulleew

yeaaas hehe =)

aboouw ska så du har sam beetende !!

me too !! <3

haha i love it

2008-08-20 @ 22:29:38
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: nulleew

jassö !!

heh haru sätt fre ? hahah

nice att du gilla skolan

2008-08-20 @ 22:35:23
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: nulleew

hehe fett rööölit jö ! =P

hehe vart ligger skolan ..

vart boryu

2008-08-20 @ 22:39:35
URL: http://nulleew.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0