Söndag

Vänta er inte mkt bloggning alls idag.
Ska ut och göra massa saker och när jag kommer hem blir det nog inte så mkt data, vi får se.

Ska se om jag kan hitta en väska idag som är stor och håller, jag går me mina SNS bags och ni som har sånna vet att dom blir slitna rätt snabbt. Ni skulle sett min förra! Oh vad jag älskade den! Jag sydde ihop den, häftade ihop den till och med tejp använde jag HAHA.

Nu när jag måste bära olika böcker fram och tillbaka vill jag ha en slitstark. Vi får se om jag kan köpa den som jag såg igår på Åhléns....


Aja, Linda vill se mer bilder på mig och jag lovar gumman bara för din skull ska jag lägga upp några sen. MEN du ska veta att jag inte trivs framför kameran alls xD Suck, men sån är jag!


Nä nu ere nog dags å sätta lite fart... Om jag hinner får ni dagens låt.
Bye bye babes!
Peace


Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0