Jag älskar dig, skit mycket.

Det är paus i tyst vittne på fyran, en krim serie som jag följer. Riktigt bra är den...Usch, riktigt hemsk ibland oxå.
Iaf, fick lust att lägga upp den här bilden, ett resultat av för mkt ledig tid och inget att göra hemma. Då öppnar jag photoshop och kladdar.



Den här killen betyder så mycket för mig, han är såå mkt mer än bara "min kille". Vi har fan alltid kul tillsammans oavsett om de flipp mode eller bara chill mode.
Det har  gått fram och tillbax mellan glädje och knaz
men vi har alltid gått tillbax till varann vi dras, kan varann ut och in jag e din du e min.

Tjejrena i min klass blir avundsjuka när jag säger att vi varit tillsammans i snart 8 månader och det är inte som jag skryter eller nått sånt dom säger verkligen det fan vad avundjsuk jag blir.
Det är ju så... Nån säger för alltid du och jag älskling! Sen en vecka senare gör dom slut.
Vår relation är hur bra som helst även om vi bråkar och tjafsar.
Är jätte lycklig även om jag inte alltid är super glad, get me? Den här killen bryr sig om mig på allvar han ger mig så mkt kärlek och mer än så. Vill inte ha nån annan, vi har gått egnom mkt och det kommer fortsätta så, så länge som möjligt.

Komentarer & åsikter
Postat av: Erica

Har du bra musik på din dator? Älskar musiken på din blogg. Om du har lust kan du få skicka några till mig över msn (a) ?

2008-08-24 @ 22:31:56
URL: http://sugafall.blogg.se/
Postat av: d0ri0

Älskar dej me ! <3<3

2008-08-24 @ 22:35:56

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0