Jag <3 Duntäcket

Ska krypa ner i sängen tidigt för en gångs skull! Det va länge sen jag låg i sängen och läste nån bra bok, det är as viktigt att läsa! och böcker är alltid bra sällskap ;)
(oj va vis och klok jag låter men det är ju så)

Ska gosa ner mig i mitt stora duntäcke.... Imorrn börjar jag vid 10, perfekt sovmorgon. har tre lektioner och slutar 20 i två ^^,
Efter skolan hittar vi på nått kul me tjejerna eller så stannar vi på skolgården och chillar. Ska vara me på basket den här gången om det är några som spelar. Är inte spec bra men so? De skit kul ändå!

Har inge mer å skriva nu... förutom att jag e uppe i 80 besökare ungefär vilket är jätte ovanligt för min lilla blogg, men kul haha :)

Nä nu kommer jag bara skriva massa skit om jag inte slutar..........
GO NATT!


Komentarer & åsikter
Postat av: Linda

Tack för alla dina bilder gumman, du är så söt! :)



Haha ellerhur, anteckna ;)

2008-08-24 @ 23:53:20
URL: http://lllllinda.blogg.se/
Postat av: Mino

Svar: Ja, dör lite varje gång jag ser honom uppträda, haha :)



Ohh basket, min första och sista kärlek <3

2008-08-25 @ 00:03:28
URL: http://manreet.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0