Importkorridoren

Har datakunskap nu på morgonen, första lektionen ever som jag har datakunskap aaah!!
Haha, nä men jag hoppas det blir kul! :O

Har ingen aning om vart klassrummet ligger... -.-  Som vanligt, asså de fortfarande jobbigt å hitta i skolan men men jag är glad att jag inte har lektion i import korridoren xD
åker tsm me  Ms. Perfect visa mig var jag ska ha data.

Fett önödigt inlägg egentligen men jag har massa tid över eftersom det tar 5 min att åka me bussen så de no big deal (haha)
Tar på mig mjukis idag.... Mina super sköna Eckö. Ni vet märket med en noshörning?
Om inte kan ni klicka här och kolla in kläderna. Jag brukar inte vara märkes galen men det här märket dödar. Eckö och Adidas ligger på topp 5.

Nuuu ska jag ringa Perfect å sen slänger jag in dagens låt om jag hinner.
Bye bye applepajs!            (wtf fick jag det ifrån??)




Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0