Anonym kommentar, fan vad tråkigt! :/

Från: FraagggBaajttee!!
"Jag vill kommentera ditt inlägg här och orkade inte leta upp din mail, till att börja med lär dig stava. Sen hur fan kan du tycka att det är rätt att dom går och mobbar en alkis som bara vill va ifred? Dom filmar för att dom vill provocera han. Det är tjejerna som gör fel då han från början säger att "Detta är inte rätt dag tjafsa med mig..". Hur fan tänker du?!! Hoppas med att du dör av cancer i ansiktet."


Såklart är kommentaren anonym, underbart med folk som har mkt att säga men inte kan stå för det.
Vi som har mkt att säga och står för vilka vi är får ta massa skit, det e ju klart :)

Vem det nu än va som skrev det så vill jag att du ska veta att jag inte ens skrev om jag tyckte det va bra eller inte av tjejrna att lägga upp videon. Visst? Läs min kommentar igen, jag sa : Många kanske tycker.. osv.
Jag sa INGET om vad jag personligen tycker om videon, däremot sa jag vad jag tyckte om dom som la upp hennes nummer på forumet och gjorde olaga hot. Yes, inget annat. Att jag tyckte snubben som la upp nummret gjorde fel betyder inte att jag tycker att det som dom där tjejerna gjorde var rätt

Om du tänker kommentera igen så stå för vem du är, annars kommer jag inte svara mer.

FETT tråkigt inälgg! Men jag ville skriva och få det avklarat :)
Är inte hemma just nu, svarar på era kommentarer när jag är hemma igen.

Peace.

Här är inlägget som jag kommenterade : Små ungar som inte växer upp trotts 17 års ålder

Komentarer & åsikter
Postat av: Mr. peeaaamp

Fuck honom laura, personer som inte ens vågar säga sitt namn ska inte ens kollas på, rikti bög...

Fortsätt me de du gör ;)

2008-08-23 @ 21:42:13
Postat av: jenna

thnx. haha .. shit alltså!

Okej jag kände att jag MÅSTE kommentera detta inlägg .

Till att börja med så Annonym...hallo eller? Om man tar sig tillräckligt med tid för att leta upp din blogg- skriva inlägget- men missa sitt namn? Det gör man inte.

Och..

"Hoppas med att du dör av cancer i ansiktet"- Så jävla omoget. Och om han/hon stör sig på din stavning har dom ingenting att säga innan de har rättat sin grammatik.

Ignorera sånna bara..

2008-08-23 @ 22:28:16
URL: http://jemaa-a.blogspot.com
Postat av: nulleew

idiiiouuut jag sväär baack !!

heelt stöörda jag sväär ,hatar sånna & som du säger den borde stå förden den e =P

heh <333

2008-08-23 @ 23:34:56
URL: http://nulleew.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0