Pinsamt att köpa kondomer i matbutiken?

Tänk dig själv att gå in i matbutiken där du bor, du vet den där affären där du känner dom som sitter i kassa för du handlar där i princip varje dag. Och din mamma handlar där, och din syrra och din brorsa och din pappa och dina kompisar... Skulle det inte va pinsamt att en såndär vanlig tråkig dag gå fram till kassa och be om ett paket kondomer? Inte?
Okej, jag tycker det iaf, jag vet att jag aldrig skulle göra det xD

Nackdelen me att bo i en liten förort är att alla känner alla, dom flesta har sett dig, vet vem du är, vilken skola, vilka dina små syskon e osv. Om du gör nått som tex blir full ute på nån bänk eller nått så finns et alltid nån som ser dig och vet vem du är. Se upp!

Min stötish visade mig den här videon igår, för att undvika det som hädner i videon samt pinsama situationer i affären, handla via Kondomexperten.se ;)

Vet inte vad ni tycker men jag tyckte den var rolig ^^



Dags å gå, se yah!
Pece

Komentarer & åsikter
Postat av: Tobias

svar: hälften av varje låter perfekt ;)

2008-04-09 @ 14:36:00
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Lizah

OMG! Feett sköön hahaha! xD

2008-04-09 @ 19:06:54
Postat av: TooBlessed

Haha, jag känner han som äger "kondomexperten.se" :P

2008-04-10 @ 23:01:00
URL: http://tooblessed.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0