Mr Evil - We luv the girls

Känner för att lägga in en låt.
We luv the girls



Det kommer inte bli så mycket aktvit bloggande och som sagt så skriver jag inte vad jag gör om dagarna Dvs efter skolan, på den här bloggen.
Haha, jag vet vissa som läser som är lite för intresserade av mitt liv.
Låter som jag tror jag e fett viktig å att alla älskar mig xD Låååångt ifrån.
men tro mig jag vet.
Fluffy är hatad & älskad.
Hussein fattar ;)  älskar dig bror.

Underbart väder... Även om det är jobbigt att svettas så fort man står still eller som det inte blåser
men får INTE klaga nu när solen ääntligen e här ^^,
Imorrn är det valborg och då är det FEEEEEEEEEEEST
Planer? Självklart ;) Ska ha det riktigt bra, bland annat haha
Vad ska ni göra? Rålis? eller blir det nått lungt ställe? Glöm inte å hålla koll på promillen!
Och bli bara full i bra sällskap, om man nu ska bli full överhuvetaget...

Iaf, ikväll är det Barca som mitt hjärta slår för, hoppas hoppas.

Bir kanske fler inlägg me musik eller nått på den här bloggen.
Vi får se. Mys i gräset väntar nu och en toppen kväll
Peace.

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0