Krönika om shopping.

Dagens "fett bra" : Citys kröinka  skriven av Annah Björk

jag  får nästan aldrig chansen att läsa eftersom jag inte åker komunalt och jag glömmer alltid å be nån kompis ta me en tidning till skolan, eller jag bryr mig inte så mycket... Men iaf.

Hittade en city som låg och skräpa på ett bord i aulan idag så i brist på annat slog jag upp sida 8 och bröjade läsa dagens krönika.
Den handlade om shoppnig, men på ett helt annat sätt.

" Tanken på att glo in i min guldtapetserade garderob och hysteriskt skrika att jag inte kan följa med till Ica för jag har ingenting att ha på mig fick mig att inse hur de moderiktiga slitoch-släng-varuhusen fungerar. De gör dig aldrig tillfredställd, bara ständigt hungrig på mer"

Så sant

Sen skriver hon oxå : "all världens gatumodebloggare kan slänga sig på catwalken.Nu har jag tagit kontrollen, nu väljer jag själv"


Peace

Komentarer & åsikter
Postat av: aanonymoous

skön hon är asså, och de hon skrev är såå sant..

2008-04-09 @ 20:26:33
URL: http://aanonymoous.blogg.se

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0