I good days ending.

Så var fotbolls kvällen slut.

Grattis till United som förtjänade å vinna, äveom om Roma spleade bra vissa perioder och höll ett högt tempo så var dom välldigt svaga hemmåt

Grattis till Barca som går vidare till semifinal efter att ha slagit Schalke me ett mål och vilket mål... Jag trodde fan aldrig att den där bollen skulle gå in!
Barca tar emot United på campnou. Jag vet att jag borde vara posítiv och verkligen övertyga er som läser att Barca kommer vinna men... Jag kan inte, Barca är inte så starka som om dom en gång varit. Dom borde ha spleat bättre den här kvällen, Schalke hade måånga chanser men tack vare att dom inte tog till vara på dom så vann Barca.
Kanske liite orättvis bedömning men aa.

I alla fall, ser fram emot semifinalerna, håller tummarna för Barca ^^

Ska bli kul imorrn på matten å snacka fotboll Med Mister AIK, skönaste Irakie  läraren.

Han kallar oss elever för lagen vi hejar på, jag är Barcelona Redhead är DIF haha.


Nu ska fluffy stänga av datan för annars kommer hon fastna och sitta här alldeles för länge.
Glöm inte å läsa inläggen här under!!

Fluffynation

Peace!

Komentarer & åsikter
Postat av: Emma

Tack detsamma :) ihih
såklart kan jag hjälpa dig eller jag kan försöka för jag är ingen höjdare på att förklara ;) hah.
först så ska du gå in på www.clocklink.com och välja vilken klocka du vill ha. Sen klickar du på "view HTML tag" sen så ska du välja "central europe time" och sen kopigerar du koden som står i den första rutan och den ska du klistra in på kodmallar. Det kan vara lite svårt att veta var man ska klistra in den men jag brukar ha den innan "sök i bloggen" så om man letar upp de och sen klistrar in det så blir de nog bra :)
usch, känner att jag är sämst på att förklara men säg till om du inte fattar :)

2008-04-10 @ 09:25:47
URL: http://slemmaaa.blogg.se

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0