Back to basics

Okej... Jag har inte bloggat på två dagar ungefär anledningen är att jag inte är hemma.
Sant asså, kolla ut på vädret! Vill bara va ute me kompisar, kille spela fotboll, basket, chilla på nått café.
Jätte härligt juee! ^^,
Inte kan man sitta inne vid datan när det är så härligt ute... Jag skulle ju kunna ta me laptopen ut men hahah det pallar jag inte xD
Om kvällarna skirver jag inte heller, jag hinner inte, antingen så kommer jag hem sent eller så gör jag andra grejer när jag väl e hemma så bloggen har hamnat på andra plats.

Skit tråkig information men nån kanske undra så nu vet ni ;)



Har haft en bra dag annars, fick den skönaste komplimangen jag fått på länge ida : "Du e så söt idag, du ser ut som nån hiphopdans tjej från nån musik video" Haha tack ^^,

För övrigt har jag inte mer att skriva, bara det som händer i mitt liv men det skriver jag inte på den här bloggen, har lovat mig själv att inte lägga ut en massa.

Värt att nämna är att vi idag fick veta om vi kommit in på våra gymnasie val, preliminärt då, kort sagt...
Det gick bra ;)

Nu ska jag tagga hem till Yashar tror jag så vi får se när jag skriver igen, skit kul att jag har så många läsare trots att jag inte bloggar varje dag. fortsätt så! :)

Peace fuckers!
Hiphop rules


Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0