back home again

Hemma igen

Blev inget inlägg förns nu, kom hem  för några timmar sen och ni kan ju gissa vem jag träffade då.
Känns som de va fett länge sen!

Nu är det tibax tilll skola och vardag vilket inte känns så kul... Har haft det hur härligft som helst därborta!
Åh, as skönt väder, massa trevligt folk, fest, ma,t familj ALLT
Så underbar stad att turista i. Värt att besöka Wien
Om jag känner för det så delar jag med mig av bilder imorrn.

Nu ska jag nog krypa ner i sängen för jag är välldigt trött...
Måste fixa pengar till derby biljetten på nått sätt... Får se vad jag kommer på.

Vi hörs imorrn fuckers, kul att ni kollat in min blogg fast än jag varit borta.

Ciao!
Peace


Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0