Allra sista inlägget - Täävling!

Jag är med och tävlar på Natalie B´s blogg om ett hemligt paket till ett värde av 1000 kronor!
Tävlingen sponsras av: Bonnie & Clyde  tävla du oxå!

image186

Komentarer & åsikter
Postat av: TooBlessed

Riktigt sjysst! Skulle behöva veta följande:
- "En dag när/då jag var 11 år". I och med att det är cuando, blir det något slags imperfekt konjunktiv på var då? Blir ju "Un día cuando (yo) tuviera (?), ingen aning om vad det ska vara för form av tener :P

- "Han är fyra år yngre än mig" = "Él tiene cuatro años menos de mi"?

Var väl det.. Ah, hur säger man "bana" med ett bra ord. Alltså, en bana där man kör bil typ :P

Taaaaack, så jättemycket :D

2008-04-10 @ 22:42:15
URL: http://tooblessed.blogg.se/
Postat av: Paola

Heeej Lauraa =)
haha tack så mkt. Ja fan vi har ju mkt gemensamt, det tycker jag med hihi :)

Neeeej vad säger du? Jag kan visa, de klart :) vi höres på msn.
chaoo

2008-04-10 @ 23:54:55
URL: http://paolita.blogg.se

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0