Tiden går för snabbt

Its been a wile... (hahah säger inte brittan nått sånt i början på nån låt? xD)
Jag har valt att blogga när nått kul händer, nått jag vill skriva om och bara när jag har tid å lust.

Jag har så mycket för mig!! och ibland tycker jag mitt liv går för snabbt framåt.
Helgerna bara flyger fram sömnar sent på fredag kväll efter massa hiphop och oftast fest, vaknar för att skynda iväg till krumpingen sen dansar jag ragga dancehall på söndagen på söndag kväll är jag helt slut och sen börjar skulan igen på måndagen.

Plugget hamnar alltid på andra plats för jag är så JÄVLA keff på att planera...
*suck*  På efter middagarna sitter jag i danssalen på nån högtalare, basen får rumpan att vibrera haha och medan gör jag läxorna.  Knäpp? Hm... Kanske men jag är inte ensam ;)

Så ser det ut mer eller mindre...

Juste har fixat massa grejer med lägenheten satt upp hyllor and stuff, graffiti on my walls:
Åh det e så galet fint!

Och så närmar jag mig slutet av detta inlägg...
och där, tog det slut

Komentarer & åsikter
Postat av: PETRA AKA SHORTY

svar: åh låter helt underbart, verkligen en dansoutfit. Borde skaffa mig nåt sånt!



aw vad roligt =) hihi ha det super bra kram!

ps. ditt liv låter ju underbart just nu haha

2009-09-27 @ 21:16:29
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: yanni

najss,tack så mycket:)

ha de bra;D

2009-09-27 @ 23:35:19
URL: http://layannii.blogg.se/
Postat av: helo

loro du är så dåååålig på att uppdateraaaaaaaa :P

och lyft upp ditt vibrerande ärsle å pluggaaa ;)

2009-09-30 @ 16:33:41
Postat av: Anonym

ta koort på dina väggar jao =D

2009-10-03 @ 00:21:20

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0