Me in tha school but who rules?

Tiden rullar på, random rubrik ifall nån undrar.

Sitter i skolan just nu, typ ända anledningnn till att jag skriver.
Alla ni som läser vet hur keff jag är på att skriva så jag behöver väll inte ursäkta mig längre (:

DET ÄR FUCKING JUL SNART.
Ja helt seriöst, ska va ute i tid ingen stress sista dagen sådära.
Har redan fet lista på vad jag ska ge bort haha, älskar att ge bort saker.
Makes me feel güüüd.

I slutet av månaden fixar vi GTH, hahah ska sitta å nörda oss hela natten hemma hos honom
and I will be the champion.

Säsogen ser bra ut, då snackar jag alltså om barca :)
Det går bra med dansen.. Fast jag vet att jag kan mycket bättre. Har bara varit så galet okoncentrerad den senaste veckan.

På tal om igenting sitter jag i data salen och vi borde jobba egentligen men ingen gör det.
Perfect är nörd och spelar ¨på facebook (vilket jag aaaaaaaldrig gör, jag hatar spelen på facebook)
Macki läser tråkiga bloggar (a la stina lee hehhheheheheh)
Och Charööölina mobbar alla som spelar på facebook dvs saris.¨

Slänger in nån random bild på mig så det inte ska bli så tröökigt inlägg.



Love bless peace kiss och hela paketet.
Im out!

 


Komentarer & åsikter
Postat av: Sara Maria

hahahah tyyst din cafe world nöörd!

puss<33

2009-10-12 @ 15:19:29

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0