För vi hänger i porten.

När det kommer till svensk förorts hiphop brukar jag va fett negativ.
Finns knappt nått riktigt bra, eller jo okej, det finns men svårt att hitta och dom som rappar om tex samhället och vad som är rätt och fel moral osv hörs och syns inte lika bra som dom som snackar om "guzzar" "rumpor" "fester" osv..
Shame.

Därför diggar jag Mohammed Ali som fan.
Det här är dagens låt, att gå runt och lyssna på den här bland gårdarna känns bara helt rätt...
Vem känner inte igen sig i texten?


Komentarer & åsikter
Postat av: PETRA AKA SHORTY

Svar: Haha som fan, vi såg umbrella videon nu, tror jag kommer få mardrömmar:O fett läskig!!! ush



Haha visst :) ska nog se om jag kan julpynta mitt rum, brukar aldrig göra det men nu är jag sugen haha =)



massa kramar :)

2009-11-28 @ 22:12:13
URL: http://pey.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0