Igår och idag - hype och chill

Sådärja, shit tiden går så snabbt.
Måndagen är redan slut... Skönt iofs, måndagar är värst visst?
Hade en chill skoldag , so its all good, bara att jag lyckades trampa på nån fitt sak som gick rakt in (genom min sko?) och in i foten DAMN IT HURTS! =(
Går som ett sepe och jag fattar fortfarande inte vad fan som hände... -.-

Juste vi  gick till expressen oxå och fick "prova på" att göra en egen tidnings sida,
haha ganska tungt faktiskt.
La värsta fian bilden på barca från när vi vann champions leauge.
Ouuf, känndes nice ;)
Sen tjockade vi oss på donken och gick runt i den juliga staden, verkligen jul pynt tomtar änglar you name it ööööverallt. Fett mysigt, älskar känslan. Fast längtar ändå så GALET mycke till sommaren ni fattar inte.
Har värsta planerna så det kommer bli HYPE.

Träffade Dawwe på bussen hem oxå!!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅH vad länge sen....
(bara två månader snacka om att överdirva)
Ja men hallåå, Mario Dawwe och typ halva complete va i england och körde bounce show, gögboet, fett tomt det har varit på marikas sen dom åkte. Nu är dom äntligen hemma ^^,

Igår: DET VA HYPE MODE. Först dansen två timmar, planera allt för showen va galet taggad.
Möter upp Steve i rådis och drar till gullmars möter upp Kiko sen möter vi Malin
sen drar vi till basket matchen Ollie joinar, första plats sitter vi å kommenterar och skriker. 
Förlust men skit samma, fixar upp mode'et igen dax för dans och battle.
Knaz i dörren -.- Skulle va gratis för vissa men så va det inte och blablabla
Senare har jag iaf mött upp mina tjejer och hela gänget är inne.
Finalen i dans battlen - blev så suugen på att battla shit jag måste öva på min freestyle... De de.
Vissa ville att jag och steve skulle köra (han är tung som fan)
men fan vi måste träna ihop... Som fan? kul ändå!
Hur som helst, vi chillade på max nån timma efter det kände mig galet snäll som köpte käk
men vad får man tillbaka? SLISK DISSAR jävla fiskmåsar...
Hahha nej men det va skit kul ändå, dom där gör mig aldrig besviken asso.
Var vi än är vad vi än gör så lyckas vi allltid ha kul.
Här e två bilder, mer orkar jag inte lägga upp.. =)
Dance Battle, skit grymt..
Stockholm city at night - fy fan vad fint det va. Ibland älskar jag verkligen den här staden.
Dax å sova snart, ska bli duktig. Take care, peace.

Komentarer & åsikter
Postat av: Melissa

Aaaa asså dendär sean äe tung som fan aså! hahahaha! =)

2009-11-30 @ 22:55:20
URL: http://melleeh.blogg.se/
Postat av: Martina <3

Heej.. Visst den låten e skitdålig men endå blir man glad av den.. skumt! haha..

ååh bor du i sthlm.. dit åker jag nästa vecka.. wiihoo.. nått tips på vart man kan gå ut o festa??

2009-11-30 @ 23:15:22
URL: http://martina86.blogg.se/
Postat av: Roya

Sv: Haahah tack så mkt.. men jag har som sagt slutat blogga :/

2009-11-30 @ 23:21:18
URL: http://inspireooh.blogg.se/
Postat av: fotonich

Sv; Finns att beställa (:

2009-11-30 @ 23:39:40
URL: http://fotonich.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0