We back, again.

Fick en sån våldsam lust att börja blogga igen...
Sådära poff från ingenstans.
Kanske för att jag satt å läste mina gammla inlägg och blev fett me glad över alla roliga minnen.
Varför ska jag sluta skriva om mig själv?
Kan lägga upp bilder å skriva lite när som helst ju varför inte.
Har fett mycke som jag håller på med nu för tiden och ibland ere kul å komma hem å skriva av sig.
Haha värsta deep thoughts jag har här nu, men de sant! :O
Fast den här gången ska det fan bara handla om mig, inte tre mil långa inlägg
om vad jag tycker om Kenza och Kisse.
Så here we go, hoe.
Veckan ser just nu ut såhär:
  • Imorrn torsdag: Skola - Dans
  • Fredag: Skola - Dans - *hemliga planer*
  • Lördag: Chilla galet sova minst till klockan tolv
  • Söndag: Dans + rep inför julshowen
Kommer bli nice som fan, älskar när jag har saker att göra och jag älskar känslan när jag gjort massa saker och sen har absolut inget att göra hur som helst...
Nu måste jag skriva vidare på miljö uppgiften, gotta do what you gotta do right?
Har haft en toppen dag tack vare Perfect, Macki, Camilla och Abdi. Fatta att vi satt kvar i skolan till klockan fem, i data salen, haha.. Sär <3
Slänger in en bild jag tog med luren några dagar sen, promenad i stan kallt och mysigt.
Bye!




Komentarer & åsikter
Postat av: PETRA AKA SHORTY

svar: OH IT's YOU :D roooligt nu får jag läsa om din dans hoppas jag :D hihi kram välkommen tillbaka!

2009-11-26 @ 00:47:20
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: soulie

wuhooo gooood!!!

2009-11-27 @ 18:51:39
URL: http://assuefacente.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0