Äntligen Fredag

Så var det ÄNTLIGEN FREDAG.
Ååh fy fan va skönt, den där känslan i hela kroppen.
Glädje till max. För idag är det dans och en skön utekväll och det är bara början..

Lördag - Göra nytta hemma hjälpa till hemma chilla med barndomskompisarna♥
Söndag - Malin fyller 18, big GRATTIS<3Två t Sen två timmars klass dancehall med The voice sen kolla på gurkans basket match sen Hiphop Jam, dance och rap battles med S.A.K. och hela gänget. Yes, Im güüüd.

Valdés har ett sjukt beat att visa Steve så klockan fem måste vi va på marikas
sen måste jag verkligen moooooosa dansen tusen gånger om inför showen..
Det blir kul ^^

Började dagen med RDX och Everybody dance - en såndär galet nice feel good låt.
Love it, tröttnar aldrig på den. Videon är u n d e r b a r.

Ha en skit bra fredag nu, det ska jag iaf ha, peace!


Komentarer & åsikter
Postat av: PETRA AKA SHORTY

Svar: Ja, visst :) as bra, undra om han kommer igång igen snart! förresten, vad tycker du om att jag har mkt musik i bloggen :$? vore tacksam om du ville ge dina synpunkter.



Oj, ja det var en del haha :) jag är med i 3st.



Nej? det har jag inte sett :o finns den på youtube? Ska söka direkt! Fast jag är ensam hemma, vill inte bli rädd för det är creepy HAHA :D kram

2009-11-27 @ 14:17:22
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: becciisz

SV: Tack, kul att du gillade den :D hoppas du tittar in igen!

2009-11-28 @ 01:19:41
URL: http://becciisz.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0