My life be like oooooaaaaa

Så, det var ett tag sen sist.
Och myycket att berätta har jag, fast inget spec så jag kommer inte skriva det :)

Cant beleive its fredag (fres dag haha) imorrn, igen, äntligen! HELG HELG HELG.
SOOOOOOOOOOOOOOOVAAAAAAAAAAAAA till klockan ett om jag vill, Ouf skiter i allt då, luren av iiiingeeet ska störa då.
Pass på allt, Laura sover.

Yesterday:

Chillade på gården med tjejerna, ingen träning... Dumma Shabbe flyttade boxningen men men ska nog gymma oxå så ääh brää ska inte klaga. Senare (men ändå samma dag) drog hem till mig "pluggade" Proppfullt i rummet och min stora säng såg rätt liten ut... Italienska glosor blandade med natur frågor musik från datan, Flumm och tugg.
Spelade in första avsnittet av *hemligt*, fick besök av nån granne under oss som, vad jag tror iaf säkert ville klaga men när hon såg lägenheten full me brudar och ingen vuxen kom hon av sig helt haha xD
Antecknade det sista och fuckade ur på nått spel som Sahara visade oss. suuuug på spelet!!
Alla tagga hem och jag däckade.

Today:

Skula, började med Sabadini och italianooo proooov. Aaah jag va fett tung om ni undrar asso. GALET.
Nej men, ett VG skulle sitta fint. Italienska lektinoerna är BÄST nästan bättre än SAM.
Sen följs det av Natur :) Älskar natur :) bästa som finns :)
Fuck va jag hatar det =( Läraren vi har asso... FInns inte ord som kan beskriva henne. Hon får mig å må  dåligt, på riktigt -.-  Du tänker: aa men shit, ofta hon gör så utan anledning du lär va kaxig osv.
NEJ. I need some change up in here.
Längsta dagen, slutade kvart i fyyyyraaaaa men men hade PB sista och klagade inte en sekund, utan han hade min knaz klass aldrig överlevt.
Drar till älsklingen och company in the Tyresö (somnar nästan på bussen, sommar nästan i soffan, somnar nästan i hans knä). Men kan man inte ses så ofta så passar man på lixom. De va galet chill sen bussen hem till the 125.
Slänger mig på soffan, zappar och zappar fan va skönt å kunna göra det. Länge sen det fanns tid till tv och data me.

Tomorrow:

Utflykt (?) Till skogen... Självklart TYRESTA SKOGEN, asso vet inte hur många gånger vi åkte dit me gamla skolan. Känns som tusen iaf. Kolla ut oxå.. Snööööö kaaaaalllt Sverige väder 100& aa visst okej de mys lixom när man går ut lite sen hem. Men FYRA timmar i skogen? HAr inte ens stövlar... Nej inte gummistövlar heller...
matsäck å sittgrejer å stå grejr å ligg grejer å tusen grjer dom vill jag ska ta me.
Ok. Om det inte varit för dansen imorrn, så skulle jag gått.
Men nu... Det tar en timme att åka dit. Alltså oxå en timme tillbaka....
Om vi e där klockan 10 går nästa buss 11 sen tolv. om ja tar den som går tolv hinner jag gå i skogen kanske 40 min sen måste jag 40 min tillbaka å ta en buss och sen tåg och resan tar en timme för att sen hem, byta om packa, käka och dra till dansen. GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
Säg vad du vill, jag vill inte och tror inte jag ska heller...

Vi får se, the bed is calling.
See yah, peaceee.

Komentarer & åsikter
Postat av: Issa

Laauraaa :D

om du ser dethär innan dansen så : jag har varit hos tandläkarn nyss :'( jag borrade ju min tand o dom råkade sätta i en bedövning som håller i 3 TIMMAR!!!! jag e fett sur för jag e typ förlamad över halva fejjan :/ men jag kommer till dansen iaf så får jag se om bedövningen fortfarande sitter i -.- men du vet att jag inte har cash på mobben så vi ses där ;D <3<3

2009-03-13 @ 12:26:00

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0