En varm sommarkväll

Idag är det sol iaf, ett bra tecken.
Nica drar till skåne idag och blir borta en vecka, buhu :(
Kommer bli tråkigt men å andra sidan har jag en hel veckas dans framför mig nu.

Känner att jag måste ta igen lite tid med baby♥, vet inte riktit vad som händer mellan oss men ibland orkar jag inte bry mig.
Vi ses bara och oftast har vi det jävligt bra.

Idag drar jag till stan och möter upp dans tjejerna♥, innan dess kanske handla kläder oxå.
Får se...

Bjuder på en bild på mig, snällt va? ;) haha
Är i skåne en fett varm sommarkväll, ååh take me back....



Ska hitta bra dans videos nu, see yah!     

Komentarer & åsikter
Postat av: S

vacker!

2009-07-31 @ 14:26:34
Postat av: PETRA AKA SHORTY

söt bild! =) jag vill också ha en veckans dans =(



aw hoppas det löser sig mellan er två tillslut!

2009-07-31 @ 23:57:15
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: DJ Hänskii

å va söt du e som alltid baby!!

2009-08-03 @ 03:22:48
URL: http://hannatoday.blogg.se/
Postat av: Macki

Vaacker bild, laurii !! :D

2009-08-08 @ 01:55:19

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0