Lägger mig tidigt för en gångs skull

Har precis avslutat en mys kväll framför tvn tsm med familjen.
Regnigt och grått ute fakistkt riktigt mysigt.

Ska för en gångs skull lägga mig tidigt. Igår somnade jag väll vid halv tre eller nått.
Låg  å kolla på 8 mile (A) Kan heeela filmen utantill plus alla battles men jag tröttnar inte på att se honom.
Eminem ♥



Min favorit bild på honom. Åh....
Skriver imorrn, peace out everyone.

Komentarer & åsikter
Postat av: PETRA AKA SHORTY

svar;



Ja verkligen, det håller jag med om! :o



Det går inte så bra bara 4 med tror jag! haha =) njaa nästan har fått en beställning nu faktiskt =) men ananrs har jag sålt några styken =)



aw ja verkligen, hihi jag blir glad av alla dina kommentarer, du är så ärlig och snäll =) kram!

2009-07-18 @ 23:41:23
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: soulie

oh härlig dansblogg!! Dansade också hiphop, krump och dancehall förut, god i miss it!!!!

2009-07-18 @ 23:50:59
URL: http://assuefacente.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0