Alltid mätt

ASso det känns som att varje gång jag ska skriva ett inlägg på kvällen så har jag precis ätit och är propp mätt xD

Men vad ska man göra, vi käkade fett god mat och hade fett kul.
Inget å klaga på alls ^^
Köpte en adidas tröja oxå, har suktat efter den ett bra tag... Nu är den äntligen min.

Kikade bara in för att uppdatera lite, bilder kommer i nästa inlägg
Ska kolla på tv nu blogg sen och ännu senare blir det nog film i sängen.
Cyah!

Komentarer & åsikter
Postat av: PETRA AKA SHORTY

svaR; ååh tusentack sötnos!!! hihi vad glad jag blir (som alltid)!!! jättegulligt sagt. Håller med dig, vi ser pyttesmå ut! haha.. Det bästa är att vi känt varandra och gillat varandra i 6 år nu haha. Vi har verkligen växt upp tillsammans. Underbart!



aw ja men verkligen det tycker jag =) kämpa på det blir säkert skitbra!!



ps. förlåt om jag frågar men har du och din pojkvän gjort slut =(=(? kram

2009-07-21 @ 22:35:16
URL: http://pey.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0