AKHUDlskdjd

Så, jag fick en baksmälla som varade en hel vecka.
Tack :)

Var det värt det ? HAHHA typ inte men w/e. Så nu är jag back  2 buisness igen och.. Sorry Mario för jag inte kunde dansa idag :/  Ville så gärna dansa, fatta hur jobbigt det ä'r att sitta å kolla på alla andra som dansar å får röra på sig -.-
Nu är det massa saker som jag borde ta títu me men ääää pallar inte brush!
Åker på torsdag, HAHAHAHH ett blatte gäng på skidor det kommer gå så bra lixom.
Kort skol vecka, igen (A) bara tre dagar. Mmmm livet är skönt.
Sen flyttar vi oxå och imorrn fyller jag år, sen är det sommar :D
Jag längtar efter sååå mycke i livet just nu, fyller 18 om ett år bara och då JÄVLAR.


Kvällen spenderades helt chill hemma hos DJ me mulatten, efter den här veckan satt våfflor och glass fiiint i magen. Mums.  Sen låg vi och blev tjocka i soffan lagom inför sommaren, varför stressa? Det löööser sig.
Haha, vi e inte ens tjocka... Sepe barn.








Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0