Ny blogg - men samma jag.

Har bestämt mig för att börja blogga i en ny blogg.
Den kommer handla om exakt samma saker, mitt liv det jag gör tycker om att göra osv.
Bara det att jag känner att jag vill börja på en ny sida nytt vitt papper.
Har så mycket gamla inlägg i den här bloggen som nästan känns främmande.
Visst de klart mina minnen är en del av mig.
Som mos def säger "memories dont live like people do, they always remember you"
Men nä ja venne vill bara börja om.
Ska blogga bättre oxå ,mer bilder och musik =)

Lägger upp länken här sen för er som vill fortsätta läsa. Den här kommer hur som helst vara kvar.
Peace.

Komentarer & åsikter
Postat av: PETRA AKA SHORTY

jag vill läsa den!! =)

2009-12-19 @ 11:53:37
URL: http://designbyshorty.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0