L står för Lycka (och Laura)

Sitter hemma med en tallrik nudlar =)
Fattigmat, jag vet men damn vad gott det är.

Den 14 februari blir jag 18år.
Äntligen, inte för att jag är en fest galen brud som kommer springa runt på stan varje fredag i kort kort och klackar. Nä, men fatta hur mycke hiphop events jag kommer få komma in på?
Vi börjar med Talib Kweli (!!) Som kommer till sverige 5 dagar innan jag fyller år, alltså den 9de.
O M G säger jag bara. It's a dream coming true och jag skiter i, jag ska komma in.

Tummen upp!


Komentarer & åsikter
Postat av: PETRA AKA SHORTY

awww vad roligt för dig :) berättar just för pojken om Talib Kweli, tänk om jag inte följde dig då hade jag aldrig vetat haha =) kram

2009-12-17 @ 22:46:33
URL: http://pey.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0