Jag älskar dig

Skola - Möter Steve och hans mamma - möter min mamma - fikar i Kista - åker till Älvsjö - Chillar och dansar hela kvällen.

Sådär det är min dag väldigt kortfattad, men det är skön att inte skriva värsta inlägget då och då.

Kommer upp i helgen:
Gigg i fruängen innan vi drar mot bagis och innan det dans i rinkeby. Hur ska jag orka och hinna? Haha det gör jag alltid, hur trött jag än är.

Längtar till: Fest i skäris andra hemmet den 18 december med ayanda och gänget.
Träffa dig, vet ej när bara vi ses lite.
Elev show @ The Voice
Julafton 09
Nyår 09/10
Street star 2010
The Last Bounce April 2010

De de! =D



En bild från idag, cos now I'm out!

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0