(utkast) Dec. 7, 2009 Dj Hero

(det här inlägget skulle publicerats igår men blogg.se fucka så det blir nu istället)
Sist jag skrev va natten till lördagen visst?
Aaa.. då hade jag precis kommit hem från rinkeby.
KNAZ. Den här helgen har gått fett snabbt =(
Och fuckat up mitt huve när det gäller en viss person som står mig fett nära...
Vi stod varandra fett nära iaf nu vette fan om han ens tror på det jag skriver här.
Usch mår så keeeeeefft när jag tänker på det.
Men här i bloggen skriver jag det roliga, som jag vill minnas och dela med mig av.
Så eat that...
Igår: Steve kom över och vi gick igenom musik och danssteg till eventuella låtar och koreografier det va chill pill.
Behövde verkligen hans hjälp. Vädret va fett kefft ute och ingen hade nån lust att dra ut.
Så senare kom Oliver och Malin över, fixade käk till alla sen satt vi och chilla i köket med musik och godis.
Senare mötte vi Cati i centralen för att dra till vällingby och bära massa grejer till den nya lägenheten.
Knaz, vi såg ut som invandrare på flykt, bar stora påsar på huvet haha.
Skiiit trötta däckade vi fint på madrassen i lägenheten efter typ 20min bärande vilket kändes som 5 timmar.
Kollade på psykos filmer på youtube, ni vet den textade pingu som e helt sjuk.
Hahha fy fan vad kuuuuuuul det vaa... Plus att jag hade dig i luren och i mitt huve och vi prata och det känndes bra...
Sen kurrade magen så vi åkte in mot stan igen, nattkäk på donken 9nuggets milkshake pommes och dip säger bara mhhhmmmmmm!
Men FUCK vad jag hatar sthlm mitt i natten fredagar och lördagar. EUUUW boooozade människor och spya överallt. Mår så illa på tuben uusch.
Vi kom hem till mig fett sent minns inte tiden men vid halv tre kanske?
Däckade hur som helst runt fyra nått, men det va dans och basket som gällde nästa dag så det va bara att gå upp och väcka folket, mobilerna översvämmades av samltal och sms innan vi kom iväg.

Idag: Vaknade, på med baggy t shirt och mjuiks, sneakers mobil pengar och nycklar i fickan. We out.
Stressa till tåget, små sprang sen till dansen, träna träna träna träna.
Drog till Tc med Jonas och hans sötis Linea
Mötte Malin, Drigo, Fatma och Steve sen i centralen så jonas ääntligen kunde snacka med steve om musik och dans sammarbeten.
Efter det dorg vi å åt, inte jag va inte hungrig men som vanligt delar alla på allt typ. Ingen snålhet här inte.
Sen blev det Dj hero vilket va kul och nice men ändå fucka resten av kvällen.
Pga en grej.
Äh fick göra det bästa utav det även om det sen inte gick å ha lika kul längre.
Här är en bild från igår iaf =)

Äälskar väggarna!

Peace!


Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0