Livet måste gå vidare, för både dig & mig

Har inte känt för att skriva på nån dag, om du undrar varför är det mest pga dej.

Hur som helst måste livet alltid gå vidare and I'm gonna do my thing.
I guess I'ts time to move on.
It wont be easy but you made it clear to see.
You don wanna talk to me.
But I have to, and I will make it
Cos what don kills me makes me stronger.
Its make it or break it.
And just like Tupac said
You will always be in my heart with unconditional love.
Hope youll finde someone better to hug.
Even though I wont be in your heart anymore.
Not even in your dreams, I will never ever forget that.
So I take the necklace and put it back in the box.
Damn you know what, this sucks.

Skönt att få skriva av mig, även om typ ingen av er förstår vad jag skriver om =)
Yesterday: Skola - vi klädde ut oss till killar och spelade fotboll hade kul men du gjorde mig så galet lessen.
Dansade feeeett länge i Marikas på kvällen, asso shit va trött ja va sen!
Sen dök Malin och alla upp :O  vi dödade danssalen med galna moves... det blev vi som drog till Olivers kyrka och chillade där ett tag, mysigt och skönt och i och med att det är en kyrka så är det inte massa galna, fulla och otrevliga människor som det alltid annars är överallt fredag och lördag kvällar i sthlm.
Sen på donken la alla ihop sina pengar och köpte mat till alla, Oliver va maad cute han köpte 10 cheesburgare och bara delade ut. Efter det fick vi gratis mackor i kyrkan oxå, vi firade som kungar den kvällen precis som Ison och Fille.

Coming up today: Ändrade planer hade tänkt vara med aa.. dej nu istället sitter jag här innan vi drar till rinkeby.
Ska dansa lite och kommer få betalt oxå ^^, första gången jag får betalt för nått jag älskar att göra och det känns riktigt bra. Fast jag är lite nervös oxå fan, hoppas hoppas det går bra.
Sen möter jag resten av gänget i älvsjö eller fruängen.
Beror på när dom är klara med sitt uppträdande, hur som helst ska vi till Steve's syster på glögg kväll och förhoppnings vis kommer det va jätte mysigt å chill så jag slipper sitta å sakna dej.


Önska mig lycka till nu, ska försöka ha det så bra som möjligt..

Komentarer & åsikter
Postat av: PETRA AKA SHORTY

Svar: awww låter as härligt :)



ja men eller hur :) vore as nice



aw det är ingen fara :):) lev ditt sköna liv ;p hahaha!



aww tuusentack för komplimangen om bilderna hihi och för lyckoönskningen om dansuppvisningen :) hihi strax kommer ett filmklipp upp! kram

2009-12-12 @ 15:13:12
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: Boyen

Lycka till med dansen och hoppas det löser dig med den där speciella "dig"!

2009-12-12 @ 15:23:41
URL: http://boyen.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0