Uppdate Söndag

Sorry för en keff uppdate
Men jag vaknade seent idag och sen dess har jag cyklat runt i hela älvsjö med DJ.
Jag är DÖDS trött just nu och väntar på maten som står i micron.

Så inge spec egentligen.

Drar till Dani och myser sen med bubbel bad och baka, låter det inte huur mysigt som helst? ;)
Haha.

IMORRN, börjar The Voice Sumer Camp så det kommer typ bli 0% bloggande. Men aja.
Kommer ha skit kul och jag och Issa har några som vi måste hämnas på bland andra Helin och Jonas....

Nä nu piper micron, dags å käka sen drar jag.
Peace     

Komentarer & åsikter
Postat av: PETRA AKA SHORTY

svar; hihi åh sötnos =) tusentack igen!



haha det ska jag hälsa ;p!



aw tusentack, du får lycka till så himla mycket! Have fun and dance like nobody's watching ;p hihi kram!

2009-08-02 @ 20:12:35
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: clara

okej, det blir säkert skit bra iaf :P nehe okej, lär väl kanske hamna där någon gång kan man ju hoppas ;P

2009-08-02 @ 23:04:13
URL: http://musicdancelove.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0