JAG HATAR RUBRIKER

Haft en skön dag med tjejerna från skolan, gick runt i 100 affärer och ladda upp med böcker och pennor inför imorrn..
Dags för skolan igen, YEY!!
Not?
Eller jo min lill syrra tycker det e kul (?)

Aless gav mig ett tips: "köp massa monster och ladda upp i skåpet, man måste överleva"
Word brotha!! Jag funderar helt seriöst på att göra det...
Jag har väldigt lätt för att somna på lektionerna, det e llixom så hög mysfaktor i klassrummet some how.

Hur som helst fick jag med mig jätte fina grejer hem, är jätte glaaaaaaaad ^^
Kanske visar imorrn.
Träffade även min vän Steven som jag lärde känna under 08, skit skyst snubbe, as grym på att dansa och..
han kan fixa converse till mig riktigt billigt, he promised me today (A) :D

Nu ska jag ta luren å ringa upp baby, miss him so much...  Men det e bara bra att sakna, det är det verkligen.
Skriver imorrn, peace!

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0