I love my life!

Jag är ute alldesles för mycket för att kunna blogga seriöst.
Ni som brukar läsa får stå ut med det.


Skippade skolan idag, vaknade upp breve en söt kille, gjorde oss i ordningn, möttes sen i stan igen, kollad kläder + skor.
Sen vidare mot Urban outfitters, spana in "fina" folket vid stureplan.
Haha, shit vad jag verkligen aldrig kommer bli en såndär "sitta på café med lillla laptopen å fika" brud.
Iaf, thank heven for 7 eleven, fett goda brownies!!!
Myste sen i en park innan vi drog vidare fast åt olika håll.

Igår dansade jag hela kvällen på Marikas,
jag va helt död plus förkyld så jag satte inte alla ragga steg med varken Sean eller Jonas men men. Krumpingen gick mycket bättre, fick tummen upp och stora leenden av Oliver (A)
Sen drog vi alla mot stationen med Steve å gänget.
Mysigt! lite sådär halvmörkt på kvällen när man drar hem i en grupp tsm.

Nu väntar mammas goda mat och sen mys.
Peace!
p.s jag älskar mitt liv.

Komentarer & åsikter
Postat av: PETRA AKA SHORTY

låter härligt att vakna upp brevid nån =) hihi. Hur går allt? :$ kram

2009-08-22 @ 14:41:05
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: PETRA AKA SHORTY

svar: åh kul att du kommenterar hihi. Ingen fara, du får kommentera hur lite du vill haha men du ska veta att jag blir lika glad varje gång =)



aw vad skönt att du känner så, önskar dig all lycka :D Hade det gått bra för mig med dansen och så så hade jag också skippat bloggen hah, det blir ju så.



aw ja jag längtar, men börjar bli lite orolig. Hjälp! haha =) ska ha det superbra, det får du också ha =) ta vara på nära och kära! vi hörs massa kramar Shorty!

2009-08-23 @ 21:36:15
URL: http://pey.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0